internetwinkel.nl webwinkels online shops

Winkel zoeken

zoek naar:

Beoordelingen over webwinkels

BCC.nl

3
krijg cookies beleid niet weg , zeer irritant
01-11-2018 door lara

www.opladerdeals.nl

9
Afgelopen week een Milwaukee C12 oplader gekocht, redelijk snel ontvangen en zeker niet teveel betaald!
06-09-2018 door H. vd Heijden
-
-

Belevenissen.nl

Mijngarage.nl

1
Eerst dacht ik fijne service,maar bij het 2 keer verzetten van een afspraak ivm een drukke baan en omdat ik alleenstaande moeder ben en helaas niet veel tijd heb, werd mij gevraagd om geen gebruik meer te maken van deze site omdat ik mijn afspraken niet zou nakomen? Dit is geen service! Ik vraag hert netjes en daarna krijg ik zo'n mail? Wat een raar bedrijf. Dus niet doen als je wil verzetten, want dan kom je op hun zwarte lijst.
17-08-2018 door Mirjam

Mijngarage.nl

1
Eerst dacht ik fijne service,maar bij het 2 keer verzetten van een afspraak ivm een drukke baan en omdat ik alleenstaande moeder ben en helaas niet veel tijd heb, werd mij gevraagd om geen gebruik meer te maken van deze site omdat ik mijn afspraken niet zou nakomen? Dit is geen service! Ik vraag hert netjes en daarna krijg ik zo'n mail? Wat een raar bedrijf. Dus niet doen als je wil verzetten, want dan kom je op hun zwarte lijst.
17-08-2018 door Mirjam

BCC.nl

1
ik moet reageren op het cookie beleid, maar verder kom ik niet
20-07-2018 door Annelies

BCC.nl

1
ik moet reageren op het cookie beleid maar verder kom ik niet
20-07-2018 door Annelies

Autobandenmarkt.nl

1
Hello! indian viagra http://via3indian.com/#4.html
13-06-2018 door Pharma435

Autobandenmarkt.nl

1
Hello! generic viagra india pharmacy http://via3indian.com/#4.html
11-06-2018 door Pharmd264

Autobandenmarkt.nl

1
Hello! viagra india generic http://via3indian.com/#4.html
10-06-2018 door Pharme475

12GO Trading

1
Deze winkel krijgt van mij 1 ster!!

Deze review is gebaseerd op een reeks slechte ervaringen.

Kernwoorden voor dit bedrijf zijn:
Een goed sales concept, massa productie, groot assortiment, valse beloftes, afspraken niet na komen, levertijden kloppen nooit, en een klachtenservice die klanten afkoopt met waardebonnen.

Eerste aanschaf
Het was juni 2017 toen ik voor het eerst in de winkel kwam. Deze winkel trok mij aan door de makkelijke link die ik van google had ontvangen. Na wat rondgekeken te hebben op de webwinkel besloot ik langs te gaan. Nadat we eindelijk een verkoper bereid hadden gevonden om ons verder te helpen, kwamen we op een kinder-mtb uit. Omdat mijn zoontje pas in augustus jarig was, wilde ik de fiets niet te vroeg bezorgd hebben zodat hij hem niet zou zien.
Ik moest hier 30 euro verzendkosten voor betalen. Vreemd, want als ik de fiets via de webwinkel zou bestellen, dan zou dit gratis zijn! De 30 euro werd volgens de verkoper berekend omdat de fiets anders niet rijklaar afgeleverd zou worden.
Welgeteld 2 dagen later, stond er ineens een vrachtwagen voor de deur! De bezorger kwam de fiets afleveren. Na contact te hebben gehad met de klantenservice ging de fiets weer retour.
3 augustus 2017. De bel gaat. De bezorger is ditmaal aanwezig conform afspraak. Maar zodra de laadklep open gaat, staat alleen een doos in de laadruimte. In de doos zat de fiets... maar dan in losse onderdelen. Omdat ik nog maar 1 avond voor de verjaardag had, besloot ik de fiets zelf maar in elkaar te zetten.

Tweede aanschaf.
Ditmaal was ik op zoek naar een mountainbike voor mijzelf. Na flink wat onderzoek gedaan te hebben op diverse websites kwam ik toch weer uit op 12go biking. Ik wilde de winkel graag bezoeken omdat deze winkel ook de fietsen in de showroom had staan.
Ook ditmaal moest ik bijna een uur wachten voordat ik geholpen werd door een verkoop medewerker. Na even te onderhandeld te hebben in de prijs besloot ik akkoord te gaan. Ditmaal wilde ik de verzendkosten nog eens bespreken met de medewerker. Deze gaf mij nadrukkelijk aan dat ik de 30 euro verzendkosten moest aannemen aangezien de dure fiets. Anders zou ik de fiets zelf moeten monteren.

De verkoper adviseerde ook om er een verzekering bij af te sluiten. Hiervoor werd ik doorverwezen naar een andere afdeling. Ook hier moest ik weer een poos wachten voordat ik geholpen werd. Uitvoerig werden de opties besproken, wel of geen pechhulp, verzekerd tegen beschadigingen etc. Maar goed dat alles op een formulier vastgelegd werd.

Opstapeling van fouten.
De fiets was op voorraad en zou 2 dagen later bezorgd kunnen worden. Hiervoor zou ik een dagdeel thuis moeten blijven om hem in ontvangst te nemen. Na een hele middag gewacht te hebben was er nog niets te bekennen van de bezorger. Ik besloot te bellen. 12go biking was vergeten om de fiets mee te geven aan de bezorgdienst en zou de volgende dag beladen worden, waarna de fiets twee dagen later afgeleverd kon worden. Ter compensatie voor het dagdeel wachten kreeg ik een cadeaubon van 50 euro toegestuurd. Met de klantenservice kon ik de afspraak maken dat de fiets tussen 10 en 12 uur op mijn werk afgeleverd kon worden.
Ook op deze afgesproken tijd was er geen bezorger te bekennen. De klantenservice kon mij niet vertellen wanneer de fiets zou aankomen. Ik besloot zelf contact te leggen met de bezorgdienst. Nu bleek dat de bezorger het verkeerde (oude) adres ontvangen had. In overleg met de transportplanner kwam de fiets uiteindelijk aan op mijn werk locatie. 4 uur later dan afgesproken. In doos.
Derde aanschaf
Maar de fiets was binnen! Met de cadeaubon en wat extra geld, besloot ik een helm te bestellen. Ditmaal via de website. Wederom kwam de bestelling later aan, dan aangegeven op de website. Met de eerdere ervaring had ik me hier al bij neergelegd. Maar toen ik de helm uit de verpakking haalde bleek de helm niet de helm te zijn die ik had besteld. Toch maar weer eens bellen! De klantenservice bood nogmaals hun excuus aan. Ik kon de helm over 2 dagen komen omruilen in de winkel.
Maar toen ik bij de balie stond, bleek dat ik voor niets 100 km had gereden. De helm was namelijk nog niet op voorraad. Ik was nu echt teleurgesteld en liet zit ook merken. De teamleider bood zijn excuses aan. En ter compensatie mocht ik een vergelijkbare en duurdere helm uitkiezen.
Verzekering
1 maand na aanschaf van de fiets had ik nog steeds niets vernomen van de verzekering, geen polis, niets. En besloot de klantenservice nog maar eens te bellen. Ik stond wel in net systeem maar ze konden niet zien of ik nu wel of niet verzekerd was. Ik moest daarom nogmaals aangeven welke extra opties ik bij de verzekering wilde, zodat ze de verzekeringsmaatschappij konden benaderen. Twee weken later kreeg ik 3 verschillende polissen in de brievenbus. Ik heb zonder tussenkomst van 12gobike 2 polissen gecanceld.
De teamleider had mij toegezegd dat hij mijn problemen intern zou bespreken. Hij zou mij hier een terugkoppeling over doen via de mail. Tot op heden heb ik niets meer vernomen van 12go biking, en verwacht ook niets meer.

Ik hoop met deze review de klanten bewust te maken van de omvang van het bedrijf. Koop je hier een fiets, neem hem dan gelijk mee. Met die fietsen is niets mis. Die worden vanuit de fabrieken geleverd. Maar maak geen afspraken over leveringen en over servicebeurten. Dit kunt u bij iedere andere fietsenwinkel ook doen, maar dan goedkoper!!
09-06-2018 door Jimmy B

Autobandenmarkt.nl

1
Hello! viagra from india http://via3indian.com/#4.html
09-06-2018 door Pharma653

Autobandenmarkt.nl

1
Hello! sildenafil generic india http://via3indian.com/#4.html
08-06-2018 door Pharme292

Autobandenmarkt.nl

1
Hello! viagra from india http://via3indian.com/#4.html
06-06-2018 door Pharmc193

Autobandenmarkt.nl

1
Hello! indian viagra http://via3indian.com/#4.html
05-06-2018 door Pharmd87

Autobandenmarkt.nl

1
We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community. degcdcaebfaf
04-06-2018 door Johne282

Casitas Select

9
Wij hadden speciaal een huis met omschrijving "zeer rustig" uitgekozen en toen bleek er met wind van zee veel herrie van de snelweg A7 hoorbaar. Voor mij met overgevoeligheid voor geluid echt te erg.
Ralph en zijn collega hebben het echt geweldig voor ons opgelost, zonder enige discussie regelden ze dat we de dag erna konden kijken naar een rustiger gelegen huis en de dag erna konden we daar al heen verhuizen. Super service van Casitas Select! Wij raden deze organisatoe san ook van harte aan.
17-05-2018 door Anita

Beschuitje.nl

2
Op moederdag wil (naar later blijkt) onze zoon ons verwennen en bestelt een ontbijt. Chauffeur maakt excuus dat hij tien minuten te laat is, netjes.
Bij het ontbijt missen met een beschuitje (naam van het bedrijf) en boter en margarine. Ook zit er geen aanwijzing in het pakket van wie we dit mochten ontvangen.
Via Messenger het bedrijf benaderd en de klacht voorgelegd., we krijgen als antwoord dat beschuit vervangen is door knackebrod en dat de boter/margarine en wenskaart wel in de doos zitten. Met andere woorden "u liegt" . De reden dat de chauffeur te laat was kwam omdat onze woning moeilijk bereikbaar zou zijn (via een dijk en twee doodlopende wegen) , wat een kulverhaal als je in een normale woonwijk van een Brabants dorp woonachtig bent. Zonder verdere inhoudelijke reactie op de missers wordt de zaak door hen als "afgedaan" beschouwd. Klantonvriendelijkheid ten top ! We hebben onze zoon geadviseerd om nooit meer met dit bedrijf zaken te doen.
13-05-2018 door Leendert

BCC.nl

4
Ondanks herhaalde belofte wordt er niet binnen de afgesproken tijd geleverd, reageer je weten zo opeens van niets. Dit riekt naar pure misleiding.
03-03-2018 door C. van Wijk

12GO Trading

10
Wat een zaak. Super geholpen.
03-03-2018 door Henk

24uur degoedkoopste.nl

1
Koop hier niets! Ongelooflijk slechte service!

Producten werden weken te laat geleverd, na retourzending veelvuldig gemaild en reacties ontvangen over snelle afhandeling. Ik wacht nu al 3 maanden op mijn geld en krijg geen response op email. Súper slecht bedrijf! Ik adviseer niemand om hier te kopen!
27-12-2017 door Mart

24uur degoedkoopste.nl

1
Koop hier niets! Ongelooflijk slechte service!

Producten werden weken te laat geleverd, na retourzending veelvuldig gemaild en reacties ontvangen over snelle afhandeling. Ik wacht nu al 3 maanden op mijn geld en krijg geen response op email. Súper slecht bedrijf! Ik adviseer niemand om hier te kopen!
27-12-2017 door Mart

Beschuitje.nl

1
Beschuitje.nl = Droogbroodje.nl !!!
Afgelopen weekend ontbijt besteld om een gezin te verrassen, bevestiging ontvangen, maar.... ER IS NIETS BEZORGD, GEEN BERICHT, GEEN ANTWOORD OP 3 EMAILS, GEEN TELEFOONTJE, NIETS!! Er is op geen enkele manier contact te krijgen met beschuitje.nl, ook niet met chat Niels van Beschuitje.nl
WAARDELOOS BEDRIJF! Bestaat het wel??
ZO SLECHT, ZO ONFATSOENLIJK OM GEEN ANTWOORD TE GEVEN!! BESTEL NOOIT BIJ DIT BEDRIJF!! Gelukkig heb ik niet van te voren betaald.
Kritische review wordt niet geplaatst op beschuitje.nl! Echt slecht. Wat laten jullie je kennen!
14-12-2017 door Louise

Beschuitje.nl

1
Beschuitje.nl = Droogbroodje.nl !!!
Afgelopen weekend ontbijt besteld om een gezin te verrassen, bevestiging ontvangen, maar.... ER IS NIETS BEZORGD, GEEN BERICHT, GEEN ANTWOORD OP 3 EMAILS, GEEN TELEFOONTJE, NIETS!! Er is op geen enkele manier contact te krijgen met beschuitje.nl, ook niet met chat Niels van Beschuitje.nl
WAARDELOOS BEDRIJF! Bestaat het wel??
ZO SLECHT, ZO ONFATSOENLIJK OM GEEN ANTWOORD TE GEVEN!! BESTEL NOOIT BIJ DIT BEDRIJF!! Gelukkig heb ik niet van te voren betaald.
Kritische review wordt niet geplaatst op beschuitje.nl! Echt slecht. Wat laten jullie je kennen!
14-12-2017 door Louise

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl

Winparts.nl