De 7 magische woorden - nicol tadema - paperback (9789082606867)
Nicol communicatie
Tekstschrijver, marketeer, salesprofessional óf ondernemer: als jij woorden inzet om lezers te overtuigen, dan is dit boek een must-read. Waarom? Omdat het jou helpt bij het schrijven van slimme teksten en zo jouw resultaten verhoogt. En na het lezen van dit 'goochelboek' kijk je nooit meer op dezelfde manier naar tekst. Gegarandeerd. Denk je nu: 'wat zijn die 7 magische woorden'? Het is een logische vraag. Het zijn 7 sleutelwoorden uit de Nederlandse taal die jouw tekst kunnen maken óf breken. p pagina 12 worden alle woorden onthuld. In de daaropvolgende hoofdstukken ontdek je per magisch woord hóé jij de bijbehorende beïnvloedingstechnieken (>30) activeert. Inclusief praktische tips en herkenbare voorbeelden. De kans is trouwens groot dat je de 7 woorden nu al gebruikt in jouw teksten. Het zijn namelijk doodnormale woorden. Maar benut je de magische krachten er al van? Alleen als jij de woorden slim inzet, betover jij jouw lezers en oefen je invloed uit op jouw resultaten. Zo kan jij met de magische woorden het lezersgedrag sturen waardoor de lezer bijvoorbeeld eerder/vaker/sneller: • jouw product of dienst koopt. • een whitepaper downloadt. • een contactformulier invult. • klikt op de sollicitatiebutton. • 'sja's zegt tegen jouw offerte. De magische woorden kan je inzetten in alle overtuigende teksten. Denk aan webteksten, social mediaberichten, brochureteksten, slogans, vacatureteksten en offerteteksten. Dus als tekstschrijver, marketeer, salesprofessional óf ondernemer die overtuigend schrijft, wil jij de kennis uit dit boek niet missen. Geef jij jouw conversie een boost? Aan jou de keuze. Mensen noemen Nicol Tadema ook een woordgoochelaar. Waarom? Omdat zij het onmogelijke mogelijk maakt door te goochelen met woorden. Zo verdubbelt Nicol de resultaten door 1 letter toe te voegen. Laat ze mensen met 1 woord aan een paars konijn denken. Zet zij de boel op zijn kop om het gedrag van lezers te sturen. Haar kennis over het toepassen van neuromarketingprincipes en beïnvloeden van het brein met tekst deelt Nicol als auteur, spreker en trainer.