internetwinkel.nl webwinkels online shops

Winkel zoeken

zoek naar: in

Webwinkel Azur.be

Azur.be
Bestel via Azur.be boeken, dvds, cd-roms en games. Er is een enorme keuze uit verschillende titels. Naast Nederlandstalige boeken heeft Azur.be ook een grote hoeveelheid Engelstalige boeken in het assortiment.
Open 'Azur.be' in een nieuwe pagina. Open 'Azur.be' in een nieuwe pagina.

Ervaringen met Azur.be

10
Ruime keus, eenvoudig vergelijken en een snelle levering. Meer is niet nodig. Prima georganiseerd.
12-02-2014 door Jan van der Kolk
1
idem verhaal
boek zou vrij recent kunnen geleverd worden.
nu 20 dagen later nog steeds NIETS.

customer service is een GRAP! ze melden 5 dagen voor antwoord wat op zich al veel te lang is. en nu 8 dagen later nog steeds GEEN antwoord.

gewoonweg schandalig. als ik de andere comments hier lees, vrees ik al voor het terugbetalingsprocess...
20-12-2010 door Michiel
2
In december 2009 een boek besteld die volgens de website leverbaar was binnen 48 uur. Ik had het boek direct betaald. Na een week nog niets ontvangen en toen ik op de website keek stond er ineens dat hij in herdruk was en leverbaar was vanaf mei 2010, dus bijna een half jaar later. Ik heb er toen over gemaild dat ik het boek nog steeds wel graag wou hebben, maar dat ik het niet netjes vond dat ze het niet zelf even gingen melden.

Tot mei gewacht en toen stond er ineens dat hij pas leverbaar was vanaf juni, weer werd ik niet op de hoogte gehouden. Ik heb toen de bestelling geannuleerd omdat ik het toen wel een beetje zat was en ik het boek intussen maar 2dehands had gekocht.

Ben nu vanaf mei al aan het proberen om mijn geld terug te krijgen. Hiervoor heb ik eerst een tegoedboncode nodig. Ik heb al de nodige contactformulieren ingevuld, maar krijg gewoon geen reactie. Als je op hun website kijkt dan staan daar bij klantengetuigenissen alleen maar positieve ervaringen. Eigenlijk is dat natuurlijk al verdacht genoeg. Ik heb nu ook maar eens zo'n klantengetuigenis ingevuld, ben benieuwd of ze die gaan plaatsen, maar dat geloof ik niet.

Ben er in ieder geval wel achter dat ze een hele slechte service hebben en ik ben het vertrouwen in hun nu wel helemaal kwijt. Ik vind dat ik toch wel lang genoeg geduld heb gehad.

Ik blijf maar gewoon doorgaan met ze e-mails te sturen tot ze een keer wel reageren, want ik wil nu toch eindelijk wel een keertje mijn geld terug.
30-06-2010 door Janny
2
Een groot aanbod, competitieve prijzen en korte leveringstijden lokken de bezoeker. Helaas blijkt de werkelijkheid door te schijnen na aankoop.

in 2010
Waar de website 2 dagen leveringstermijn vermeld was dit 7 dagen. Volgende de site reageert customer service in 5 dagen. Wat op zich belachelijk lang is. Uiteindelijk nooit iets gehoord.

Dus, de boeken te laat om als cadeaux te geven. Niet in de mogelijk om het product op te halen wegens wijziging werkuren. En geen support.

in 2009
6 boeken besteld. Waarvan na enkele weken door Azur gemeld werd dat ze het zesde boek niet meer konden leveren. Opnieuw na een leveringstermijn van 2 dagen op de site.

Zelfs een gematigde conclusie komt uit op het woord onbetrouwbaar.
06-06-2010 door Hans Anders

Beoordeel Azur.be

Privacyverklaring