internetwinkel.nl webwinkels online shops

Winkel zoeken

zoek naar: in

Webwinkel Celebrationbox.nl

Celebrationbox.nl
Binnenkort een 'Goed Fout' feest? Of misschien een kinderfeestje te organiseren? Celebrationbox.nl is een internetaanbieder van populaire versierthema's in Nederland met een divers aanbod in feestkleding en andere feestartikelen. En om het de bezoeker wat makkelijker te maken kan er gezocht worden op thema en leeftijd!
Open 'Celebrationbox.nl' in een nieuwe pagina. Open 'Celebrationbox.nl' in een nieuwe pagina.

Ervaringen met Celebrationbox.nl

Bedankt voor een interessante blog
29-04-2011 door accoxynog
Beste RB, Er zijn in het verleden fouten gemaakt mede omdat het bedrijf toen uit meerdere partijen bestond. Wij regelde de verzendingen, de ander partij de email afwerking en betalingen. Omdat is gebleken dat dat dus niet goed werkt en er daardoor misverstanden en fouten onstaan zijn is de webwinkel nu in zijn geheel door ons overgenomen. Wij willen heel graag de fouten die er gemaakt zijn in het verleden uitzoeken en naar tevredenheid afhandelen. Als u ons zelf zou willen e-mailen of bellen dan kunnen we wellicht tot een oplossing komen. Groeten Patrik 06-270 544 58 info (apestaartje) celebrationbox.nl
24-06-2010 door Patrik
1
U beroept zich erop dat uw webmail niet goed gefunctioneerd heeft, waarom beloofd u dan via een mail aan mij de bestelde goederen op te sturen en heb ik tot op de dag van vandaag NIETS van u ontvangen.

En het is ook erg merkwaardig dat u ook telefonisch onbereikbaar blijkt te zijn !!!

Verschuilt u zich niet achter deze onwaarschijnlijke fouten en geef, met hetzelfde lef waarmee u ons geld afhandig maakt, gewoon toe dat u niet eerlijk bent tegen uw klanten.
22-09-2009 door RB
Als eigenaar van Celebrationbox wil ik graag op deze aanmerkingen ingaan.
Ik ben erg geschrokken van de reactie's op dit forum.
Natuurlijk gaan de dingen bij ons niet 100% goed, wij maken ook fouten maar we proberen bij op of aanmerkingen er altijd met de klant uit te komen.

Door een probleem met onze vorige webmail account zijn, naar hier blijkt, niet alle mails goed of te laat bij ons aangekomen waardoor (wat logish is) het gevoel opkomt dat er bewust niet wordt gereageerd.

We hopen van harte dat iedereen die niet tevreden is over een bestelling in het verleden nog contact met ons opneemt om na te gaan wat er fout is gegaan en het op te lossen.

Groeten Patrik
info (apenstaartje) celebrationbox.nl
17-09-2009 door Patrik
1
Oplichterij, geld overgemaakt en nooit iets ontvangen. Ik raad iedereen aan nooit hier iets te bestellen.
14-09-2009 door tjitske
1
Ik heb tot op heden mijn bestelling nog niet binnen, ik heb 4 weken geleden besteld.
Gemaild en gebeld, maar geen enkele reactie.

Wat een ......!!!! Geld kwijt en dat in de crisistijd!!
04-08-2009 door Annelies
1
heb de verkeerde spullen gekregen (Abraham lint ipv decoratie voor 30jarige verjaardag :-( ), op mail wordt niet gereageerd.
15-07-2009 door Ingrid
1
Ik wou dat ik Celebrationbox eerder had gegoogled. Ook ik had een incomplete bestelling en krijg geen reactie. Maar ik ga door tot dat ik mijn geld heb. Ik ga ze ook opgeven bij Radar. Zouden jullie dat ook willen doen? Wie weet krijgen we dan alsnog ons geld terug.
09-07-2009 door Danielle
3
Mijn zending kwam gebroken aan. Direct gemaild en verzocht om een nieuwe zending. Helaas nooit ontvangen en op mijn geld wacht ik ook nog steeds.
04-07-2009 door olive
1
inmiddels email contact gehad en ze zouden de servetten nog nasturen. En uiteraard NOOIT meer iets ontvangen of vernomen van deze oplichters !!

Mijn advies: KOOP HIER NIET !! de kans is groot dat je geen of een incomplete bestelling krijgt. Je geld ben je wel altijd kwijt !!
03-07-2009 door RB
8
ik heb ook spullen besteld en nadat ik deze revieuws had gelezen werd in toch een beetje bang
maat dat was voor niks wntik heb alle spullen gewoon ontvangen
10-06-2009 door gwendolyn
1
Helaas zijn wij er inmiddels achter dat dit bedrijf zijn afspraken niet na komt. Gereageerd binnen de gestelde termijn omdat onze bestelling niet compleet was. Totaal geen reactie. Inmiddels de bedrijfsgegevens gevonden en ook op het telefoonnummer nemen ze niet op. Ga nu maar een brief sturen. Jammer dat door deze slechte afhandeling het feestje niet zo aangekleed is als wij bedoeld hadden.

Celebrationbox
Postbus 14
5590 AA Heeze
Nederland
040 - 2932329
08-06-2009 door RB
3
De spullen die wij besteld hebben, zijn niet volledig geleverd. Zoals op de site aangegeven, gelijk gemeld maar tot op heden (na 10 mailtjes) geen reactie. Op de site staat geen telefoonnummer, dus bellen gaat niet!
Ik koop hier niet meer!!!!!
04-06-2009 door opgelicht!
1
bestelling gedaan, betaald, en niets gekregen. Ze nemen de telefoon niet op, stuuren geen mail terug, ben dus ook opgelicht. Hier dus nooit meer bij bestellen!
18-03-2009 door priscilla
1
Ik heb het zelfde als Fenna en Linda. 2 weken geleden Mega Mindy spullen besteld. Nix ontvangen. Morgen is het feest. Meerdere keren gemaild, geen reactie. Wel al betaald. Ben dus opgelicht. Mensen, hier niets meer bestellen.
19-12-2008 door Miranda
3
Ze leveren wel snel en goed (als er iets niet is dan krijg je een soort gelijk artikel). Gevraagd om een BTW factuur maar nooit gekregen. Ook niet na 3 emails. Ze geven geen reactie en zijn niet per telefoon te bereiken.
03-12-2008 door Jeroen
5
Heb na 3,5 week geld terug gestort gekregen omdat er te veel artikelen niet in voorraad waren. Wel met excuses bij overschrijving, maar verder geen reactie op mail, telefoon e.d. Ga hier in ieder geval niet nog eens bestellen.
21-04-2008 door Ester
1
Ruim anderhalve week geleden mijn bestelling geplaatst en nog niets ontvangen! Al 5 mails en een brief gestuurd (geen tel.nr. kunnen achterhalen!) en GEEN ENKELE REACTIE!!
ook ik wil per direkt mijn geld terug!
14-03-2008 door Sandra
9
Dan nu een goede reactie. Ik heb op 18 februari een bestelling geplaatst, en op de 20e kreeg ik hem netjes binnen. Geen problemen dus, en heb al meerdere keren besteld zonder problemen.
21-02-2008 door Lisanne
1
WIj hebben een zeer slechte ervaring met Celebrationbox.nl. Spullen besteld,voldeed niet. Volgens voorwaarden binnen 5 dagen teruggestuurd. Echter na 8 weken nog geen geld retour ontvangen. 10 mail gestuurd geen enkel reactie.

TIP AAN EEN IEDER: GOEDKOPE SPULLEN. PURE OPLICHTERS. NOOIT KOPEN BIJ DEZE SITE!!
18-02-2008 door Simon
1
Ik wacht al meer dan een week op mn spullen. Morgen is het feest en dus moeten we vanavond versieren. Helaas, geen spullen. Kortom: geld kwijt, en nu kan ik alsnog naar de winkel om andere spullen. Kabouter Plop-versieringen zijn niet in de winkel verkrijgbaar. Nu moet ik over op iets anders. Ik heb al 30 keer gebeld en wel 10 e-mails verstuurd. Ze reageren gewoon niet. Ik schakel Kassa en de Consumentenbond in. Ik ben opgelicht!
05-12-2007 door linda
3
Zelfde ervaring als Fenna, alleen kreeg ik uiteindelijk de spullen geleverd. Weliswaar te laat, want het feestje was al achter de rug...
18-11-2007 door Marianne
Vreemd. Ik bestel daar al sinds 2 jaar de fesstspulletjes voor mijn kinderen. Altijd netjes op tijd geleverd, en geen problemen
18-11-2007 door Berend
1
Ik wacht nu al bijna een week op mijn spullen, heb na betaling helemaal niets meer van CELEBRATIONBOX.NL gehoord en telefonisch niet bereikbaar, ze nemen gewoon niet op. Op email wordt ook niet gereageerd. Ik wil per direkt mijn geld terug!!!
18-10-2007 door fenna

Beoordeel Celebrationbox.nl

Privacyverklaring