internetwinkel.nl webwinkels online shops

Winkel zoeken

zoek naar: in

Webwinkel Taxi2airport.nl

Taxi2airport.nl
Snel een taxi nodig van of naar Schiphol Amsterdam, vliegveld Rotterdam Den Haag of Eindhoven Airport? Kijk dan op Taxi2airport.nl voor een taxi voor 1 tot 3 personen of een taxibus voor 4 tot 8 personen. Het vervoer is tegen een vaste prijs, zo kom je nooit voor verrassingen te staan!
Open 'Taxi2airport.nl' in een nieuwe pagina. Open 'Taxi2airport.nl' in een nieuwe pagina.

Ervaringen met Taxi2airport.nl

1
Met 13 man op 2 niet verschenen busjes staan wachten. Niet over gecommuniceerd, telefonisch niet bereikbaar. Dagtip: Geen gebruik maken van deze website.
26-01-2015 door P.B.
1
Met 13 man op 2 niet verschenen busjes staan wachten. Niet over gecommuniceerd, telefonisch niet bereikbaar. Dagtip: Geen gebruik maken van deze website.
26-01-2015 door P.B.
1
Waardeloze service. Taxi kwam niet opdagen, niet afgebeld en chauffeur was niet meer bereikbaar.
Advies van taxi2airport: bel maar een andere taxi, dat was helaas te laat. Op het verzoek om telefonisch contact geen reactie gekregen.
19-01-2015 door Yvon
1
Waardeloze service. Taxi kwam niet opdagen, niet afgebeld en chauffeur was niet meer bereikbaar.
Advies van taxi2airport: bel maar een andere taxi, dat was helaas te laat. Op het verzoek om telefonisch contact geen reactie gekregen.
19-01-2015 door Yvon
1
Waardeloze service. Taxi kwam niet opdagen, niet afgebeld en chauffeur was niet meer bereikbaar.
Advies van taxi2airport: bel maar een andere taxi, dat was helaas te laat. Op het verzoek om telefonisch contact geen reactie gekregen.
19-01-2015 door Yvon
1
Erg slecht. Taxi besteld en deze kwam niet opdagen. We hebben naar telefoonnummer van de chauffeur als van taxi2airport zelf gebeld. Bij beiden werd niet opgenomen. Uiteindelijk zelf alternatief geregeld anders hadden we onze vlucht gemist.we hadden nog een mail gestuurd naar taxi2airport dat we niet meer van hun diensten gebruik wilden maken en daarop kregen we een soort van dreig mail op terug. Gaan we nog werk van maken via politie.
04-10-2014 door Stan
1
Erg slecht. Taxi besteld en deze kwam niet opdagen. We hebben naar telefoonnummer van de chauffeur als van taxi2airport zelf gebeld. Bij beiden werd niet opgenomen. Uiteindelijk zelf alternatief geregeld anders hadden we onze vlucht gemist.we hadden nog een mail gestuurd naar taxi2airport dat we niet meer van hun diensten gebruik wilden maken en daarop kregen we een soort van dreig mail op terug. Gaan we nog werk van maken via politie.
04-10-2014 door Stan
1
zeeeeer slecht,nooit meer rezerveer ik niet in deze firma.taxi zelfs niet geweest op juiste tijd(leek dat hij gekom om 45 minuten vroeger,toen we zatten in de vliegtuig nog!),nadien was er onmogellijk contackt opnemen zoveel met taxi en centrale...dus moeste we een andere taxi nemen,maar-ze gevraagt nog als annulerings kosten te betalen!die rit gebeurde niet,zelfs niet gezien!ik begrijp niet goed...het is als profiteurs.sorry,nooit meer in mijn leven!
16-01-2014 door erika
1
Zeer slecht, taxi haalt je wel op, maar bij de terug reis geen taxi. stond in een file ?? Goede planning
Geen vervoer maar wel geld weg.
Pas op voor Taxi Sas, grote mond, en geld weg.
12-12-2012 door F.v.H
1
zeer slecht, 70 minuten laten wachten, geen excuus, geen compensatie, je wordt gewezen op de algemene voorwaarden, daarin staat kennelijk dat ze je eindeloos mogen laten wachten. dit is niet wat je van een taxibedrijf die je van te voren hebt gereserveerd mag verwachten. Kennelijk hebben zij andere maatstaven, ze vonden het de normaalste zaak van de wereld. Voor ons nooit meer KZ taxi!!!!
29-07-2012 door Jan en Nausikaa
1
Wij gingen via deze website met KZ Taxi. Waardeloos bedrijf. Hadden een taxi met ze geregeld om opgehaald te worden bij thuiskomst van een vakantie in Kos. Kreeg 3 uur voor de vlucht een SMS dat ze ons niet op kwamen halen. Was niet bereid om een oplossing te zoeken en totaal geen service aan het verlenen. Ik zal niemand aanraden om met dit bedrijf mee te gaan!
05-07-2012 door Jasper
1
Heenreis ging prima, op tijd, snel.
Maar dan de terugreis als je al gaar bent van een lange reis.... dan staat daar geen taxi en wordt je gesommeerd om een schiphol taxi te nemen. Om dan de dag erna je bankrekeningnummer door te
geven.

Na 2 weken storten ze dan het bedrag: de helft van de kz taxi rit, dus niet de taxi rit van schiphol a ± 100 €.

Al met al ben je dus 50 euro meer kwijt.
We hebben dit voorgelegd bij omroepprogramma Kassa!

U kunt hier niet van op aan. Je weet niet of ze er zijn bij de heen of terugreis. Dat wil je niet met vakanties. En het ergste is nog dat ze niet goed en gelijk de dag erna de fout herstellen. Pas toen we met kassa kwamen aanzetten werd het de dag erna gestort. Dus mensen schakel kassa in ze nemen het in behandeling.
11-06-2012 door Hilversum Vara
1
Gebakken lucht, meer niet, een server waarop de ritten binnenkomen,een bijdehante Belg die dit allemaal heeft bedacht en doet alsof het een werelddekkend netwerk is,vergeet het maar, Taxi2Airport heeft zelf geen auto's,maar maakt gebruik van ritpartners, die tegen baggerprijzen rijden,en daarover commissie betalen,geen wonder dat je soms geen taxi krijgt toegewezen, of dat bedrijven je laten staan,wil je verzekerd zijn van een taxi,neem dan een bedrijf bij je uit de omgeving,die rijden voor nagenoeg dezelfde prijs en hebben een veel betere service
04-03-2012 door kees
10
Op 10 november jl. door KZ-taxi keurig op afgesproken tijd 07.00 u. opgehaald, wij waren met 8 personen. Bij terugkomst, 1 week later , op Schiphol belde de taxichauffeur om 00.45 u ons al op terwijl wij nog in het vliegtuig zaten dat de taxi klaar stond bij het Panasonic bord. Helaas moest Schiphol zonodig de stroom uitschakelen op de D-pier om te testen of het systeem zou overschakelen op het noodsysteem maar dat werkte niet en moesten wij nog 30 minuten in het vliegtuig blijven. KZ-taxi bleef keurig wachten en na bijna 1 uur stonden wij uiteindelijk bij de taxi. Wij willen KZ-taxi bedanken voor deze service.
21-11-2011 door Willie en Kees van Asperen
1
Na aankomst Schiphol wordt bij de band al gezegd : de chauffeur belt u terug ??
15 min later buiten om 0030 uur wordt het verhaal "de chauffeur heeft een andere rit maar belt binnen 30 min . terug".
Ja Daag, Dus zelf een taxi op Schiphol genomen.
Waardeloze afspraak dus op deze manier.
Komt daarbij dat we al voor de terugrit betaalt hadden .
Maar na telefoongesprek met taxi2Airp. zouden we ons geld terugkrijgen
Niet dus.
NOOIT meer TAXI2AIRPORT voor ons
Houden zich niet aan afspraken en je geld ben je kwijt : OPLICHTERS dus.
Neem dus gewoon een betrouwbaar taxibedrijf en betaal dan maar IETS meer...
Degeen die "ingehuurd" was door Taxi2 AIrport was de AIRPortSpecialist.
Specialist in het niet nakomen van afspraken dus.
25-10-2011 door Winand
10
Werd niet blij na het lezen van de beoordelingen maar wij hebben een heel goede ervaring met Taxi2Airport. Zowel heen- als terugreis perfect op tijd en heel gezellige chauffeur. Top!
07-09-2011 door Fam. Rustenburg
8
Taxi2airport is afhankelijk van taxibedrijven (vraag en aanbod)in de voorwaarden staat duidelijk hoe taxi2airport werkt.vaak is het zo dat de mensen geen idee hebben hoe het allemaal werkt.bij mij is het in ieder geval duidelijk en maak regelmatig gebruik van deze taxi aanbieder.ga zo door taxi2airport groet bert van den burg
04-05-2011 door bert
8
goede service volgende keer weer met reiniers taxi service
05-04-2011 door pieter janssen
1
Lees alle commentaren met beoordelingscijfer 1.
Wij zijn op precies dezelfde manier opgelicht. De terugreis van airport Eindhoven naar Sint-Oedernrode was afgesproken met taxi2airport. Geen taxi te bekennen. Servicenr van Taxi2airport gebeld. Of geen gehoor of oneindig in de wachtstand
Toen boekingsnr. gebeld. Direct contact.
Nr van taxichauffeur opgegeven om zelf de zaak te behandelen. Onbestaanbaar nr. Weer boekingsnr. gebeld. Voorstel van Taxi2airport: Neem reguliere taxi. Prijsverschil wordt vergoed. na 8 weken bellen en emailen nog geen enkele vooruitgang geboekt.Steeds met een kluitje het riet in. We hebben nu maar de Consumentenbond ingeschakeld.Bij lezing van de overige commentaren is er slechts een conclusie mogelijk : Soms werkt het goed, maar meestal niet. Het is een slecht en onbetrouwbaar bedrijf
02-02-2011 door E.Pull ter Gunne
9
Allemaal SUPER GOED geregeld.
De chauffeur van Taxi 0229 was op de heen en terugreis keurig op tijd,
Volgende keer zeker weer.
02-01-2011 door Ron en Esther
9
Tot 2 maal toe gebruik van gemaakt, was wel een beetje huiverig nadat ik de beoordelingen had gelezen. Beide keren waren de taxi's van KZ taxi's, keurig op tijd, enig - puntje de chauffeurs waren helemaal niet spraakzaam, is een beetje vreemd.
16-11-2010 door nora
1
Op heenweg alles OK. Aan chauffeur betaald voor de heen- en terugreis. Bij terugkomst op Schiphol geen taxi. Uiteindelijk met een andere taxi naar huis.
Sorry sorry, stuur een mail met de gegevens en we betalen u de kosten voor het vervangend vervoer terug.
Dat was eind mei. Nu is het begin november en nog steeds geen geld gekregen. Oplichters!
03-11-2010 door DvB
1
Op zaterdag 18-09-2010 een retour aangevraagd van woonplaats naar airport eindhoven op 23 en 30 october 2010, de prijs was direct bekend, daar heb ik ook mee ingestemd drie dagen later was er een chauffeur geregeld, helaas werd ons vertrek tijdstip door de uitvoerder vervroegd, waardoor de eerste aannemer niet meer kon voldoen, terug in het potje dus weer enkele dagen later een andere aannemer te weten Taxi Big Daddy Sam, alles geregeld met Karen, to zover alles goed, tot 23 oktober een kwartier voor vertrek een sms van Karen van voornoemd taxibedrijf Chauffeur staat in Eindhoven met panne! geen alternatief voorhanden en men kon taxi2airport niet bereiken, met veel gepruts en geplaar toch de reis naar Eindhoven kunnen maken we waren met z\'n achten en dan valt het niet mee. Tijdens de rit naar Eindhoven heb ik nog telefonisch contact gehad met Karen van Taxi Big Daddy Sam, alles zou goed komen, men zou op het afgesproken tijdstip aanwezig zijn om ons naar huis te brengen, ik krijg daar nog een bevestiging van op zaterdagavond per mail terwijl ik afgesproken had met haar dat ik per sms of telefonisch van wijzigingen op de hoogte gehouden wilde worden, mail bericht

\"Ok, volgende zaterdag om 18.15 komt onze chauffeur jullie halen te Eindhoven airport.

Men komt ( bij Aankomst) met een zilverkleurige Mercedes Sprinter met rondom belettering van onze firmanaam, gelieve hiernaar uit te kijken.

Aub het ritbedrag van 74 euro te betalen cash aan onze chauffeur voor aanvang van de rit.

Aub nog uw bevestiging.\" ik heb dit zondag bevestigd, omdat ik een raar onderbuikgevoel had, keurig dacht ik toen nog alles toch nog geregeld, ik ben zojuist terug van de vakantie en jawel hoor op eigen kracht, we kwamen aan in Eindhoven geen voornoemd busje te vinden omdat we weer op nederlandse bodem waren heb ik mijn mail nog maar eens bekeken, en wat schets op maandag heeft Bid Daddy Taxi Sam het terug in de pool gedaan, waar ik zoals ik vanmiddag zag nog twee berichten op heb gehad dat men niemand kon vinden waarvan de laatste alles slaat

op de 29 e verstuurd \"We hebben nog geen chauffeur beschikbaar gevonden voor uw rit. We blijven het proberen.

Wilt u direct meer zekerheid dan kunt u uw aanvraag kosteloos annuleren zodat u een alternatief kunt regelen.

Klik hier om uw boeking kosteloos te annuleren.\"

Is dat niet lachen dat ik het kosteloos kan annuleren, welke centen meent men dan van mij te krijgen? Er zullen gevallen zijn dat het perfect werkt, maar voor mij NOOIT meer zo\'n onzekerheid terwijl je meent van doen te hebben met een fatsoenlijke onderneming.
30-10-2010 door Twan joosten
9
prima service volgende keer weer met taxi2airport (reiniers taxiservice)
29-10-2010 door j de jong
1
wij hebben voor vanavond gereserveerd begin juli...gisteren def. vliegtijden doorgegeven...tot nu toe is er geen chauffeur beschikbaar...........oftewel.....wij moeten maar zien hoe we er nu komen....
23-08-2010 door anita
10
perfect geregeld,
taxi geboekt en opgehaald door taxi lejo. taxi was kwartier voor afgesproken tijd aanwezig nette chauffeur.
terugreis weer niet hoeven wachten kwam er een andere chauffeur ook zeer netjes.
kortom een aanrader volgende keer weer.
20-08-2010 door paul
1
Zeer slecht taxi besteld bevestiging gekregen.Niet op komen dagen parkeer kosten gemaakt vn 70 euro.Nog niet eens exuses gemaakt ze reageren nergens op.Dus nooit meer.
12-08-2010 door aVu
1
taxi (5 am) kwam NIET opdagen.
Nummer taxi2airport NIET berikbaar.
Nummer van Taxi Mirko Hofman (hofman-taxi.nl nam iemand op die zei van niets te weten. Was er wel (wonderbaarlijk?)binnen 5 minuten en zei dat het een doorverbonden nummer was. Maar hij kon me wel brengen alleen tegen een andere prijs dan de afgesproken natuurlijk.
NOOIT MEER!
05-07-2010 door Esther
1
Retour geboekt naar schiphol.
Terug komt er niemand opdagen en kan je zelf een dure taxi terug nemen.
Oplichters!!!!
01-06-2010 door Herman
9
Ik heb geen klachten, de chauffeur was zelfs eerder dan afgesproken. Nette auto en fijne chauffeur. Ik ga volgende keer weer met hun naar Schiphol.
26-04-2010 door peter de graaff
10
Prima service !
Aardige chauffeurs !
100% bereikbaar !

We hebben 4x gebruik gemaakt van TAXI2AIRPORT, eerst van Amsterdam naar Schiphol, vervolgens op Tenerife naar on hotel en terug ook.

Jammer dat zo weinig mensen positief reageren op een prima service.. Nederland zeurland?
02-04-2010 door Bjorn H.
1
ik vind het jammer dat taxi2airport niet goed kijkt wie er voor hun rijden b.v. taxi kz zijn je reinste bedriegers,dus mensen bedenk goed voor je boekt je denkt goedkoop te zijn maar je ben duur uit,en geloof me het is echt niet leuk om zo je vakantie te sluiten.
04-02-2010 door willem
9
Vorig Jaar geboekt via taxi2airport,
chauffeur was netjes optijd,na terug vlucht stond er een chauffeur al te wachten ons dus geen klachten. is zelf beter dan met de RTC waar je voor een duurde prijs bij de stabalie moet wachten op mede passagiers omdat deze met gecombineerd vervoer werken.
21-01-2010 door Henk Willems
1
Vreselijk, echt in 1 woord VRESELIJK
Ik zou echt iedereen afraden om hier een taxi te boeken.
Bij ons kwam de hele taxi niet eens opdagen, geen enkel bericht, geen contact, gewoon klaar en jammer voor je! We hebben zodoende onze vlucht gemist, door een ongeval in Amsterdam stond alles potdicht op de weg.
Een uur later hadden we pas een andere taxi, deze bracht ons naar het treinstation in Zaandam want tot daar stond geen file. Daar overgestapt naar Sloterdijk en zo naar Schiphol, maar het mocht niet baten...
Als ze wel waren geweest waren we weliswaar vrij laat aangekomen, maar wel op tijd!
Overboekingkosten, een vakantiehuisje een dag niet, taxirit weer terug naar huis, ofwel gewoon even 200 euro achter de wagen!

Slechte service, proberen zich er onderuit te lullen, echt bedroevend! Ik heb een klacht bij de Consumentenbond neergelegd.
Ik zou een ieder die ook problemen heeft met deze organisatie willen aanzetten om hetzelfde te doen!!
24-08-2009 door charly
1
kz taxi zeer slechte service,komen niet opdagen bij de terugreis.
je moet dan zelf voor vervoer zorgen en beloven de kosten te vergoeden.
geen reactie op mail en geen vergoeding!
OPLICHTERS!!!!!!
21-08-2009 door shirley
8
Nette chauffeurs en alles is volgens afspraak goed verlopen. Volgende keer weer!
04-08-2009 door R.W. te Dordrecht
10
Maak meerdere keren per jaar gebruik van TAXI2AIRPORT, zowel voor vervoer naar Schiphol als Zaventem.

Nog nooit een klacht gehad, slechts één keer was de chauffeur 10 minuten later voor het ophalen vanaf Schiphol, keurig gebeld en twee Euro koring gekregen "vergoeding voor een bakkie koffie"

Mensen... een aanrader....
08-06-2009 door Jose Aerdenhout
9
zeer tevreden, nette chauffeur en auto. keurig netjes optijd. volgende vacantie weer.
29-03-2009 door rodney
1
NIET GEBRUIKEN!!
Zeggen een taxi te sturen en komen gewoon niet opdagen en zijn telefonisch onbereikbaar.
Je reinste oplichting dus!
11-03-2009 door M.C.
1
HEEL SLECHT!
Je kunt niet van ze op aan en ze zijn niet te bereiken.
De taxi kwam niet opdagen tijdens de heenreis. We hebben dus een vriend ut zijn bed moeten bellen om toch nog op tijd op Schiphol te zijn.
11-03-2009 door Irenita
1
Tijdens de punctueel uitgevoerde heenreis de totale reissom volgens contract betaald voor heen en terug.
Bij terugkomst op schiphol NOSHOW
Zie maar dat U thuiskomt.
Stuur maar een mail met bankrekening nummer.
Zo gezegd zo gedaan ,maar nooitv restitutie ontvangen voor niet uitgevoerde terugreis,OPLICHTING !
28-02-2009 door N.N.

Beoordeel Taxi2airport.nl

Privacyverklaring