internetwinkel.nl webwinkels online shops

Winkel zoeken

zoek naar: in

Webwinkel World Ticket Center

World Ticket Center
Op zoek naar de goedkoopste vliegtickets naar wereldwijde topbestemmingen? Kijk dan eens op World Ticket Center! Naast vliegtickets zijn er ook zonvakanties, autovakanties en verre reizen te boeken. Deze reisorganisatie is in 2012 gekozen als goedkoopste aanbieder door de Volkskrant.
Open 'World Ticket Center' in een nieuwe pagina. Open 'World Ticket Center' in een nieuwe pagina.

Ervaringen met World Ticket Center

1
Negatief, ze zijn oplichters, ze verhogen de kosten tijdens boeking en als je het niet koopt moet je als nog de annuleringskosten betalen,,
16-10-2013 door Alex
1
Negatief, ze zijn oplichters, ze verhogen de kosten tijdens boeking en als je het niet koopt moet je als nog de annuleringskosten betalen,,
16-10-2013 door Alex
1
Ik voel me bij de neus genomen. Denk goedkoop te boeken en moet dan vervolgens € 143,50 Custumer Service Charge betalen of het niets is!?????
Dit is de laatste boeking bij WTC. Zal het overal rondbazuinen!!!!
11-06-2012 door G.Lentink
8
Heb net 3 tickets naar Miami geboekt, liep vloeiend. Ik heb dus geen negatieve ervaring, vond de site eenvoudig en ben tevreden.
29-05-2011 door Dennis van zommeren
3
Voel me opgelicht. Voor een reis die bij ryanair €356,00 zou kosten blijken we bij World Ticket Centre €539,00 te hebben betaald (€158,00 costumer service kosten en €25 euro dossier kosten, die zelfs bij een gewoon reisbureau niet zo hoog zijn).
Helaas door de aswolk kon ons vliegtuig niet vliegen. Nu is het november en na het zoveelste telefoontje (€0,45/minuut)blijkt dat zij het geld allang terug hebben van Ryanair maar get "vergeten" zijn terug te storten. En oh ja, dan wordt er ook nog €125,00 kosten ingehouden. Conclusie??? Bij Ryanair had het me alleen de tijd voor het invullen van het formulier gekost en had ik mijn geld allang teruggekregen, dus kosten €0,00. Bij WTC meerdere telefoontjes, e-mails etc en kost deze niet gemaakte reis ons € 308,00!!!!!! Als dat je niet het gevoel geeft dat je opgelicht bent, dan weet ik het niet.
03-11-2010 door Mendy van Dijk
voor 20Augustus hebben wij een vliegreis geboekt naar New York,alles is prima verlopen en goed geregeld niets geen lange wachttijden aan de telefoon en tickets ruim voor aanvang van de reis ontvangen,over de vorige beoordelingen waar alles fout ging kan ik mij dan ook niet vinden natuurlijk kan er wel eens iets fout gaan maar waar niet? de volgende vliegreis zal ik dan ook weer bij World ticketcenter boeken bedakt he voor de goede service
28-08-2010 door M.Knul
1
Ticket gereserveerd en aangclickt dat ik via Ideal zou willen betalen. Krijg een mooie bevestiging maar geen doorlink naar Ideal. Meteen email gestuurd "how about" en zit nog op antwoord te wachten.
Na 1 1/2 dag geen antwoord maar besloten begdrag over te maken van eigen postbank rekening naar postbankrekening van World Ticket Center (dit is volgens de postbank 1 op 1 meteen over gekomen).
Daarna geen bericht (tot zondag avond). Krijg een email dat de betaling niet binnen zou zijn. En als ik het ticket nog zou willen er een bedrag van 100 euro bij zou komen. Dit bericht was een 20 minuten na sluitingstijd van World Ticket Center verzonden.
Natuurlijk meteen getracht terug te bellen, maar ja na sluitingstijd (slim van die gasten om dan pas een mail te sturen).
Maandag morgen bij de eerste gelegenheid getracht te bellen. Krijg de mededeling dat het honderd euro meer is wat ik moet gaan betalen want het is mijn eigen verantwoordelijkheid en het is dan maar jammer.
Bij de mededeling dat ik dan de overeenkomst maar wens te ontbinden omdat zij niet kunnen leveren krijg ik de mededeling dat dat dan 50 euro per ticket gaat kosten (1 van de 3 tickets is een baby ticket van een paar euro ?!?!?!) dus 150 euro kosten. (Overigens boekingsbedrag voor de 3 tickets is niet groot totaal even 300 euro voor 2 volwassenen en 1 baby). Maar het is het principe natuurlijk. Je boekt bij ze en voldoet aan alle voorwaarden, meer dan dat zelfs. Had ook kunnen afwachten natuurlijk en niets overmaken als proactieve bezigheid.
Op dit moment een aanzegging gedaan dat ik het bedrag binnen 4 uur terug op mijn rekening verwacht. Zoniet dat zal er politie aangifte van internetoplichting moeten volgen.
Heb ze telefonisch de kans gegeven (eerder ook per email) om e.e.a. recht te zetten. Die kans wilden ze niet grijpen.
Samengevat:
Je boekt iets (krijgt niets als je niet met meer geld over de brug komt).
Wil ontbinden (internetovereenkomst zou binnen zeven dagen ontbonden moeten kunnen worden, ook hier moet je voor betalen vinden ze.
Ze weigeren je je geld terug te geven.

Mag je zelf uitmaken of je hier wilt boeken, maar ik zou het wel weten.
28-06-2010 door RoelantsW
9
Voor mijn reis naar Zuid-Amerika ben ik naar de winkel gegaan. Degene die me holp was zelf ook geweest en kon mij goede tips geven. Ik ben uitstekend geholpen!
01-06-2010 door Marlies Berndsen
7
Website duidelijk en overzichtelijk. Helemaal fijn vond ik dat ik in de winkel kon betalen. En mijn e ticket kreeg ik meteen mee.
Volgende keer boek ik weer bij world ticket centre.
16-12-2009 door m. de Vries
8
Ik vind dit een prima site waar ik mijn tickets goed kan boeken. Het scheelt mij een hoop tijd. Ik vergelijk alle aanbieders altijd en het komt ook vaak voor dat World Ticket Center goedkoper is dan anderen.
13-10-2009 door Barbara
1
Op zich een website die goed zijn ding doet, echter de customer services charges rieken naar oplichting. Exact dezelfde vlucht via cheaptickets.nl geboekt waar de customer services charges € 50,- minder waren.
28-06-2009 door Max van den Boom
9
Overzichtelijke site. Geen enkel probleem gehad. Ben dus tevreden!
07-11-2008 door Ben
9
Prima geregeld tegen de scherpste prijs. Later nog een camper bij geboekt!
30-09-2008 door Henk
4
Slechte afhandeling van mijn reis. Fout in de boeking van vluchten betekende dat we de camper in de USA niet op tijd konden ophalen. Extra nacht in een hotel. Voor terugreis ook. Kostte ons twee dagen gedoe op twee weken vakantie. Daarna duurde het vier maaden voordat we de extra kosten terugkregen. Personeel doet vriendelijk, maar achter de schermen lijkt het een rommeltje.
19-01-2008 door Marco
10
28-10-2007 door hans van den berg
1
World Ticket Center brengt heel steels bij bevestiging customer services charges in rekening(E 46). Bij navraag krijg je een vaag verhaal over veilig-heidskosten en zo. Aan wie dit betaalt dient te worden wist men niet.
Het wekt bij mij de indruk dat men klanten belazerd. Gewoon boeken bij regulieren vliegmaatschappijen dus. Veel goedkoper.
19-09-2007 door N.N.

Beoordeel World Ticket Center

Privacyverklaring